Неділя, 15.06.2025, 01:02
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню
Все для свята
РЕСТОРАНИ, ГОТЕЛІ
ВЕСІЛЬНЕ, ВЕЧІРНЄ, СВЯТКОВЕ ВБРАННЯ
САЛОНИ КРАСИ, ПЕРУКАРНІ, SPA
АВТОМОБІЛІ - ПРОКАТ
ТОРТИ, КОРОВАЇ, ВИПІЧКА
СВЯТКОВИЙ ДЕКОР
МУЗИЧНІ КОЛЕКТИВИ, ВЕДУЧІ СВЯТ
ВІДЕОЗЙОМКА
ФОТОЗЙОМКА
КВІТКОВІ САЛОНИ, ДЕКОР
ПОВІТРЯНІ КУЛЬКИ, ФЕЄРВЕРКИ, ФОНТАНИ
ОРГАНІЗАЦІЯ ВІДПОЧИНКУ, ТУРИСТИЧНІ ФІРМИ
СВЯТКОВА КУХНЯ - МАГАЗИНИ, ГУРТІВНІ
ПОДАРУНКИ ДО СВЯТА - МАГАЗИНИ, БУТИКИ, САЛОНИ
СВЯТКОВА ОСЕЛЯ
ЦЕРКОВНА УТВАР, ІКОНИ, СВІЧКИ
ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ
ЮВЕЛІРНІ ПРИКРАСИ, ОБРУЧКИ, БІЖУТЕРІЯ
ВЕЧІРКИ - КЛУБИ, КАФЕ-БАРИ
ОРГАІЗАЦІЯ СВЯТ, ВЕСІЛЛЯ
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » Файли » ВЕСІЛЬНЕ, ВЕЧІРНЄ, СВЯТКОВЕ ВБРАННЯ

АДЕЛЬ, весільний салон __________________________________________________ детальніше...
19.11.2009, 12:33
"АДЕЛЬ", весільний салон
м.Рівне, вул. Кн.Ольги, 4
тел.: (0362) 22-13-45,
(0362) 64-02-60
Категорія: ВЕСІЛЬНЕ, ВЕЧІРНЄ, СВЯТКОВЕ ВБРАННЯ | Додав: olena
Переглядів: 2908 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1
Всього коментарів: 1
1 Vita  
0
Я є клієном салону "Адель" вже 3-й рік. Вибір костюмів та оригінальність, якщо порівнювати з тим різноманіттям, що було декілька років тому - вражає. Але на сьогодні, ми скоріш за все вибираємо сервіс та якість у відношенні до своїх клієнтів. Привела в "Адель" не одну маму (мабуть чоловік 7,8) і принципово не ходила по іншим салонам . До сьогодні. Нещодавно відмітила випускний бал з садочка соєї доньки. Як завжди, наміряла платтячко в "Адель". Через те, що маємо проблему із зайвою вагою нам підійшло вього 2 плаття. Одне замовила на травень мабуть ще з лютого. Дівчата обіцяли, що вибір збільшиться ближче до випускних і я періодично навідувалась в салон (разів 5, хоча і живу і працюю зовсім не в тому районі, але ж краса дитини - перш за все). Вже змирилась, що підемо в чому є, та допомогли бабуся з дідусем - і подарували донці на випускний вечірню сукню. За декілька днів я відмовилась від плаття, та........ Так як на мене (за словами власниці Олени) "був потрачений час" аванс (аж 20 принципових гривень) мені не вернули. Обурена я не коштами, а таким відношенням до клієнтів. Пані, що находилась в салоні відрегувала на мене з претензією, що мало того, що тримала плаття з лютого (ніби то я його і справді тримала в дома), так ще й що вимогаю!!!!! повернути кошти. Сподівалась, що п. Олена, всетаки цінує постійних клієнтів, але ж звичайно, як пояснила вона "людей багато, і клієнтів тоже", значить можна і плюнути в обличчя тих, хто все одно більше не прийде (випускний же ш був!). Шановні. Якщо Ваи байдуже за кого вас мають, і Ви не варті того, щоб Вас цінували тоді - "Адель" - це дл яВас., дл ярешти існують і інші салони, де і різноманіття клстюмів вражає і до клієнтів відносяться хоча б по-людськи.

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2025
Конструктор сайтів - uCoz