Я є клієном салону "Адель" вже 3-й рік. Вибір костюмів та оригінальність, якщо порівнювати з тим різноманіттям, що було декілька років тому - вражає. Але на сьогодні, ми скоріш за все вибираємо сервіс та якість у відношенні до своїх клієнтів. Привела в "Адель" не одну маму (мабуть чоловік 7,8) і принципово не ходила по іншим салонам . До сьогодні. Нещодавно відмітила випускний бал з садочка соєї доньки. Як завжди, наміряла платтячко в "Адель". Через те, що маємо проблему із зайвою вагою нам підійшло вього 2 плаття. Одне замовила на травень мабуть ще з лютого. Дівчата обіцяли, що вибір збільшиться ближче до випускних і я періодично навідувалась в салон (разів 5, хоча і живу і працюю зовсім не в тому районі, але ж краса дитини - перш за все). Вже змирилась, що підемо в чому є, та допомогли бабуся з дідусем - і подарували донці на випускний вечірню сукню. За декілька днів я відмовилась від плаття, та........ Так як на мене (за словами власниці Олени) "був потрачений час" аванс (аж 20 принципових гривень) мені не вернули. Обурена я не коштами, а таким відношенням до клієнтів. Пані, що находилась в салоні відрегувала на мене з претензією, що мало того, що тримала плаття з лютого (ніби то я його і справді тримала в дома), так ще й що вимогаю!!!!! повернути кошти. Сподівалась, що п. Олена, всетаки цінує постійних клієнтів, але ж звичайно, як пояснила вона "людей багато, і клієнтів тоже", значить можна і плюнути в обличчя тих, хто все одно більше не прийде (випускний же ш був!). Шановні. Якщо Ваи байдуже за кого вас мають, і Ви не варті того, щоб Вас цінували тоді - "Адель" - це дл яВас., дл ярешти існують і інші салони, де і різноманіття клстюмів вражає і до клієнтів відносяться хоча б по-людськи.